Dokážete vyřešit následující úlohu?
Jak se můžete v rámci jedné hodiny zúčastnit schůzky s klientem v New Yorku, poté porady s managementem v Praze a nakonec vyjednávání s dodavatelem v Hong Kongu?
I přesto, že teleporty bohužel zatím vymyšleny nebyly, dokážeme to vyřešit.

Ať už jsou od Vás obchodní partneři vzdáleni 5 km nebo 5 000 km, jedno je jisté:
Způsob obchodní komunikace se v posledních měsících změnil radikálním způsobem.
Byli jsme zvyklí, že sedneme do auta nebo letadla, a za našimi obchodními partnery kdykoliv dojedeme/doletíme.

Nastala pandemie COVID19 a trh ze dne na den čelil obrovské výzvě – společnosti musely okamžitě zavřít své kanceláře.
Svět byznysu se ovšem zavřít nedá, veškerá osobní komunikace v týmu i mimo něj musela být nahrazena komunikací on-line.
Většina společností se naučila fungovat on-line.
I přesto, že opatření proti šíření viru se pomalu rozvolňují, začíná se ukazovat, že komunikace on-line bude i nadále zaujímat obrovský podíl všech komunikací.
Komunikace on-line má totiž celou řadu výhod:

Časové úspory
Modelový případ:
Obchodní zástupce firmy, která má kancelář v Pardubicích, se chce na 30 minut sejít s klientem z Hradce Králové. I přesto, že se jedná o dvě nejbližší krajská města, zpáteční cesta mu zabere přibližně hodinu.
V případě, že se s klientem spojí on-line, mu schůzka, která bude trvat 30 minut, zabere opravdu pouze 30 minut, namísto obvyklých 1,5 h. Obchodník tedy může v tomto případě za stejnou dobu realizovat 3x více obchodních schůzek.
Snížení nákladů
Pokud vezmeme v potaz předchozí modelový případ s Hradcem a Pardubicemi, musí zmiňovaný obchodník absolvovat cestu o vzdálenosti přibližně 50 km, dle tabulkových výpočtů mu náleží cestovní náhrady přibližně 322 Kč, pokud by jel vlastním automobilem.
Pokud máte schůzky často a na větší vzdálenosti, náklady se dostávají do řádu tisíců až statisíců.
Lepší dojem
Říká se, že osobní kontakt nic nenahradí. Toto tvrzení nelze vyvrátit.
Ovšem zamysleme se nad tím z druhé strany. Tím, že s pomocí on-line komunikace nemáte žádné finanční ani časové výdaje na cestování, můžete být s týmem nebo s klienty v kontaktu několikanásobně častěji. To zlepšuje vzájemné vztahy a dodává oběma stranám pocit, že kdykoliv bude potřeba něco probrat, je to možné.
Týmová práce
Byznys téměř nikdy není o jedné osobě. Dodavatelé a distributoři tvoří oporu prodejci. Klient si rád nechá poradit od jeho odborného konzultanta. V pracovních týmech se vyskytují různorodé specifikace a je fajn, když se k dáné problematice může vyjádřit více lidí.
Při jednání není příjemnější pocit, než vědět, že pomocí odeslání jednoho odkazu můžete okamžitě přizvat někoho, koho budete mít za zády, i když se nachází stovky kilometrů daleko.
Pomůžeme Vám s fungováním v on-line světě

Partneři:
– Zoom, Zoom Rooms
– Cisco Webex
– Microsoft Teams


Partneři:
– Cisco Collaboration
– Logitech
– Poly
Po vyplňení kontaktního formuláře Vás bude kontaktovat náš specialista na konferenční řešení a na základě Vašich požadavků Vám doporučí nejvhodnější řešení.