Fáblovka 520, 533 52 Pardubice
+420 735 193 999
info@zzone.cz

Moderní konferenční řešení

Dokážete vyřešit následující úlohu?

Jak se můžete v rámci jedné hodiny zúčastnit schůzky s klientem v New Yorku, poté porady s managementem v Praze a nakonec vyjednávání s dodavatelem v Hong Kongu?

I přesto, že teleporty bohužel zatím vymyšleny nebyly, dokážeme to vyřešit.

Ať už jsou od Vás obchodní partneři vzdáleni 5 km nebo 5 000 km, jedno je jisté:

Způsob obchodní komunikace se v posledních měsících změnil radikálním způsobem.

Byli jsme zvyklí, že sedneme do auta nebo letadla, a za našimi obchodními partnery kdykoliv dojedeme/doletíme.

Nastala pandemie COVID19 a trh ze dne na den čelil obrovské výzvě – společnosti musely okamžitě zavřít své kanceláře.

Svět byznysu se ovšem zavřít nedá, veškerá osobní komunikace v týmu i mimo něj musela být nahrazena komunikací on-line.

Většina společností se naučila fungovat on-line.

I přesto, že opatření proti šíření viru se pomalu rozvolňují, začíná se ukazovat, že komunikace on-line bude i nadále zaujímat obrovský podíl všech komunikací.

Komunikace on-line má totiž celou řadu výhod:

Časové úspory

Modelový případ:
Obchodní zástupce firmy, která má kancelář v Pardubicích, se chce na 30 minut sejít s klientem z Hradce Králové. I přesto, že se jedná o dvě nejbližší krajská města, zpáteční cesta mu zabere přibližně hodinu.

V případě, že se s klientem spojí on-line, mu schůzka, která bude trvat 30 minut, zabere opravdu pouze 30 minut, namísto obvyklých 1,5 h. Obchodník tedy může v tomto případě za stejnou dobu realizovat 3x více obchodních schůzek.

Snížení nákladů

Pokud vezmeme v potaz předchozí modelový případ s Hradcem a Pardubicemi, musí zmiňovaný obchodník absolvovat cestu o vzdálenosti přibližně 50 km, dle tabulkových výpočtů mu náleží cestovní náhrady přibližně 322 Kč, pokud by jel vlastním automobilem.

Pokud máte schůzky často a na větší vzdálenosti, náklady se dostávají do řádu tisíců až statisíců.

Lepší dojem

Říká se, že osobní kontakt nic nenahradí. Toto tvrzení nelze vyvrátit.

Ovšem zamysleme se nad tím z druhé strany. Tím, že s pomocí on-line komunikace nemáte žádné finanční ani časové výdaje na cestování, můžete být s týmem nebo s klienty v kontaktu několikanásobně častěji. To zlepšuje vzájemné vztahy a dodává oběma stranám pocit, že kdykoliv bude potřeba něco probrat, je to možné.

Týmová práce

Byznys téměř nikdy není o jedné osobě. Dodavatelé a distributoři tvoří oporu prodejci. Klient si rád nechá poradit od jeho odborného konzultanta. V pracovních týmech se vyskytují různorodé specifikace a je fajn, když se k dáné problematice může vyjádřit více lidí.

Při jednání není příjemnější pocit, než vědět, že pomocí odeslání jednoho odkazu můžete okamžitě přizvat někoho, koho budete mít za zády, i když se nachází stovky kilometrů daleko.

Pomůžeme Vám s fungováním v on-line světě

Partneři:
Zoom, Zoom Rooms
Cisco Webex
Microsoft Teams

Partneři:
Cisco Collaboration
Logitech
Poly

Po vyplňení kontaktního formuláře Vás bude kontaktovat náš specialista na konferenční řešení a na základě Vašich požadavků Vám doporučí nejvhodnější řešení.